Hæ? Har du begynt å blogge?

Eh….Ja!

Nå har jeg tenkt på det i en evighet og snakket om det en stund. Det tok lang tid før jeg turde å si til noen at jeg hadde lyst til å starte en blogg. Hvorfor? Vet ikke, jeg var vel redd for at jeg ikke hadde nok å skrive om, for at det jeg har å si ikke er viktig nok, for at bildene jeg tar ikke er fine nok, at oppskriftene ikke er oversiktlige nok.

Men så tenkte jeg: samme det! Det får bare være. Jeg gjør det!

Jeg får ofte spørsmål fra venner om oppskriften på det jeg lager. Jeg følger sjelden oppskrift men jeg elsker å eksperimentere på kjøkkenet. Nå skal jeg begynne å skrive ned hvilke ingredienser jeg bruker og hvordan jeg går frem. Og dele det med DEG

For, du vet, sharing is caring20150728_214111

2 thoughts on “Hæ? Har du begynt å blogge?

Leave a Reply

